fbpx
Nyhedsbrev

Bliv opdateret med de seneste nyheder og tips fra FTO

Du bruger en browser der ikke længere er understøttet.

Det er derfor ikke muligt at bestille en prøvetime online.

Kontakt FTO på tlf: 28 78 57 77, eller info@fto.dk for at bestille en prøvetime.

  • Man
  • Tirs
  • Ons
  • Tors
  • Fre
  • Lør
  • Søn
DagTidFysioterapeut
Der er ingen hold denne dag
BegynderTirsdag 09:00 - 09:55 Daniel Frisdahl Christensen
Der er ingen hold denne dag
BegynderTorsdag 17:00 - 17:55 Maria B. Andreasen
BegynderFredag 12:00 - 12:55 Bjørg Nærland
BegynderFredag 15:00 - 15:55 Turnus
BegynderLørdag 09:00 - 09:55 Turnus
BegynderSøndag 10:00 - 10:55 Turnus
  • Begynder
  • Mellem
  • Øvet

FIT+ HIIT & ABS

HIIT er betegnelsen for – Høj intensiv interval træning og ABS er som bekendt vores mavemuskler

HIIT er super effektiv høj intensiv træning

HIIT = Høj intensiv interval træning og er super effektiv træning, hvor man arbejder i intervaller på 20 sek – 1,5 min og med pauser på 10 sek – 30 sek. Ved HIIT træning kan man forbrænde ligeså meget som ved en hård løbetur.

Vores HIIT hold varer i 55 min og vi krydrer holdet med ca. 20 min. træning for dine mavemuskler (ABS). Derfor er det et helt perfekt hold til dig, der ønsker at forbrænde kalorier og træne din core/mave-ryg. Træningen vil generelt være træne hele kroppen, dog have en del fokus på kondition i tillæg til styrke.

Du vil opleve at dine muskler vil syre til under træningen og at du kan få relativt høj puls. Der forventes at man kan komme relativt hurtig op/ned på gulvet, da øvelserne vil variere meget, men vil i en vis grad kunne tilpasses den enkelte. Redskaber der kan blive brugt under træningen vil variere, men kan bl.a. være: din egen kropsvægt, håndvægte/vægtskiver, TRX, bolde og meget mere.